کمی با خودمان فکر کنیم،قدر شناس زحمت هایشان هستیم؟

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کمی با خودمان فکر کنیم،قدر شناس زحمت هایشان هستیم؟
نویسنده : مریم علیزاده تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394

سلام،یک سلام گرم به شما،دلم خیلی گرفته،خیلی حالم بده،دوست دارم یه کم باهاتون درد و دل کنم و میدونم که شماها هم به حرفای من گوش می دهید زاستش را بخواهید از بعضی از مردم قدر نشناس این دوره زمونه دلم گرفته،از بعضی جوون های این دوره دلم گفته حتی از خودمم دلم گرفته.
میدونم که شماها هم از دست بعضیا دلتون گرفته آخه اسمتون که می آید یکی میگه بابا میخواستند نروند یکی میگه وظیفشون بوده یکی میگه حالا ما چه کنیم؟رفتن که رفتن آخه پیش خودشون بعضیا فکر نمی کنند که شاید شماها هم آرزو داشتید آرزو داشتید که ازدواج کنید بچه دار بشید،بچه تون بهتون
بگه بابا ،زندگی خوبی داشته باشین بعضیا که میگن می خواستند نرن آخه فکر نمیکنن که اگه شماها نرفته بودید الان به این راحتی و امشب توی خیابون و شهرشون تا نصف شب نمیتونستند بگردن به نظر شما اینایی که می گویند وظیفشان بوده یه لحظه فکر نکردند که شاید وظیفه خودشونم بوده؟

ولی من خوب می دانم خدا گلچین کرده شماها رو...

شمایی که سر تا پاتون پر عشق و معرفته،شمایی که دلتون دریاست،میدونید چیه؟بعضی از جوون های امروزی که می گویند شماها می خواستید نروید یا وظیفتون بوده پیش خودشون فکر نکردند که بچه های شما آرزو یک بابا گفتن یه بوسه پدرانه،یه آغوش پر محبت پدر رو به خاطر اونا از دست دادند،واقعا این حقه؟
البته اینو بگم که بعضی از این زمینی ها شما آسمونی ها رو خیلی دوست دارند و شماها توی قلبشون جا دارید،خوش به حال شماها که سیم های ارتباطتتون با خدا چنان قوی بوده که از آخر به خدای مهربون متصل شدید

به نظرتون ما اتصالی های سیم ارتباطیمون با خدا رو چطوری درست کنیم؟آخه خیلی توی بعضی جاها وضع این سیم ها خرابه چنان خراب که دیگه قابل تعمیر نیست

شهید


من که میدونم شماها هر طوری هم که باشد دلتون واسه ما میسوزد و هوامون رو دارید

پس بدونید که خیلی براتون دلم تنگ شده دلم برای شما شهدای عزیز که از همه چیزتون گذشتید دیگه نمیدونم چی بگویم پس به احترامتان سکوت میکنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.