خیابان،پیست موتور سواری یا هر دو؟؟

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

خیابان،پیست موتور سواری یا هر دو؟؟
نویسنده : مریم علیزاده تاریخ : چهار شنبه 21 مرداد 1394
با شما هستم بله با خود شما آقایان محترم البته جسارت نشود بعضی از آقایان و بعضی از پسرهای جوان اونایی که مردم پیاده رو مردمی که صبح،ظهر یا عصر وقتی از خانه بیرون می آیند از دستشون به ستوه امدن بله همین بنده خداهایی که خیابان و حتی اگر پیاده رو را با پیست موتور سواری اشتباه می گیرند البته این دو شباهت هایی با هم دارند اما نه تا این حد که در خیابان با هم مسابقه بگذارند اصلا شما مردم عزیز و دوستان گرامی اگر توجه کرده باشید آن قدر هم به طور موازی و شانه  به شانه با هم موتور سواری میکنند که از موتور سواران پیست موتور سواری هم بهتر موتور میبرند.


بنده خدا جوان هستند و هیجان دارند آن هم در حد لالیگا اصلا یک سوال دارم شماهایی که این چنین با هیجان غرور و قیافه روی این موتور زبان بسته می نشینی و حس پرواز تا بی نهایت را داری به اون هم فکر کردی که شاید داخل اون بی نهایت بمونید و دار فانی را در همان بی نهایت وداع بگویید اصلا اگر فکر خودتون نیستید فکر این مردم بیچاره هم باشید که وقتی می خواهند از خیابان رد بشوند با هزار ترس و لرز رد میشوند میدانید چرا؟؟چون هر لحظه ممکن است همین شماها یا خودشون یا یکی از عزیزانشون رو زیر بگیرند و گاهی هم خودتان همراه آن مرحوم سلامی به ازرائیل عرض کنید.حال اگر فکر این مردم هم نیستید یه مسئله بحرانی دیگر نیز هست این جا یک نکته ظریف دارد که اون هم جیب مبارک خودتون یا پدرتونه که باید تاوان بدهید آن هم با پول!
مطمئا هستم حالا که اسم پول امده یکم وارد مرحله تفکر و تامل در این کار شدید پس من شما رو تنها می گزارم  تا فکر کنید شاید به نتیجه مثبتی برسید



خیابان را کنم با پیست موتور سواری یکی         به فکر جیب مبارک بابایم نیستم الکی
راستی یه چیز رو یادم رفت من فکر می کنم این وسیله ایی که شماها روش می نشینید موتوره نهf14 فکر شما رو نمیدونم! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.