نگاهم کن...

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نگاهم کن...
نویسنده : مریم علیزاده تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394

نمیدانم چگونه سطرهای کاغذم را با یاد تو پر کنم کلمات هم در مقابل عظمت تو سر فروبرده اند.

چرا کلمات؟

تمام دنیا محصور عظمت و نظم هان تو هستند.

زیر این آسمان آبی سراسر آرامش نگاهت میکنم.نگاهی خیره و منتظر.

منتظر برای  بخشش

منتظر برای شروع یک زندگی دوباره

ساده سبز دعا را در برابر تو گشوده ام و عاشقانه با تو راز و نیاز میکنم

آن هم از ته دل!میدانم که لحظه ایی از حالم غافل نیستی و همیشه مرا نظاره میکنی.اما میخواهم به من اطمینان دهی که همیشه مرا نظاره میکنی و مرا به حال خودم رها نمیکنی.

میخواهم نام زیبا و پر غنایت همیشه در زندگی ام مانند ترانه ای شیرین اری باشد.

میخواهم واژه های گرم و زیبایی متولد شوند تا تو ملودی زندگی ام را بسازی و بر روی غم های دلم مثل باان ببارند و آوای خسته زندگی ام را با نشاط بنوازد

میخواهم همیشه سر به آسمان آبی آرامش تو داشته باشم.

ای یگانه معبود زندگی ام...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.